štvrtok 27. apríla 2017

Ako som si skultúrnila izbu / pixers.sk

Ahojte !

Dnes som sa vám rozhodla ukázať,ako som si skrášlila moju milovanú izbu.Izbu som mala stále v progrese zútulňovania, až som konečne našla stránku, ktorá mi na mieru poskytla produkty, ktoré som chcela a na prvý pohľad som sa do nich zamilovala.

A čo som si objednala ?
Ideme sa na to pozrieť !

Tropical mix ananas a melón

Do tohoto obrazu som sa zamilovala na prvý pohľad.Milujem melón aj ananás, pozadie mi úplne ladí s celou izbou, tak si moje srdiečko získal a mám takúto šťavnatú pochúťku v izbičke celý rok.


Popis hovorí za všetko. Tento krát je to vinylová fototapeta ktorá si ma získala na prvý pohľad. Kto má psíka a miluje ho celou dušou i telom ako ja, musí po tomto túžiť.Ja som ju ale na moju stenu nenalepila, ale dala som si ju zarámovať.


Radi snívate ? Ja áno.Vytváram si tak svoje ciele, budúcnosť,šťastie a celý život.Každý človek by mal mať nejaké sny a túžby.Chcela som si zaobstarať aj jeden motivačný citát.Dlho som hľadala a hľadala ten pravý pre mňa.A kto hľadá, ten nájde.Túto krásnu vinylovú tapetu som si dala vyrobiť na mieru presne nad posteľ, a potom som si ju nenalepila, ale dala po horných stranách také latky.Dá sa samozrejme aj lepiť, ale ja nemám na to dobré steny.Každý deň sa na ňu pozerám a uvedomujem si, prečo som si ju vybrala.A sny sa pomaly ale isto plnia :))

Keďže som mala nový notebook a uvidela som tú nekonečnú ponuku náááádherných nálepiek na notebook, tento produkt som musela mať aj ja.Samozrejme sa dá objednať presne na mieru.Odporúčam si ju vybrať bez nejakých pre istotu navyše cm, pretože sa dá krásne nalepiť a potom to nebudete musieť strihať.A to som zvládla nalepiť ja nešikovná a úplne sama !!!
Nie je úžasná ???

A ako darček som od pixers.sk dostala nálepku na telefón. Je to síce na IPhone, ale ja som si ju musela nalepiť aj na môj Huawei.
 Ananásy forever.



Na stránke sa dá vybrať z veľmi veľkej škály rôznorodých tém, obrázkov,štýlov,veľkostí a vlastne všetkého.Môžete si samozrejme zvoliť aj vlastný obrázok.Orientácia je tiež ukážková a veľmi dobre sa mi vyberalo.Z tej nekonečnej ponuky som si nevedela vybrať, preto som sa rozhodovala asi týždeň medzi vecami a chcela som ich všetky.A nakoniec nesklamali, prišlo mi to rýchlo,ukážkovo zabalené a kvalitné.Poštovné som mala zdarma.
A ak sa registrujete, ako darček získate zľavu 30% na vašu prvú objednávku !
Pixers.sk používajú eko friendly materiály :) Komunikácia s nimi je neskutočná, o všetkom vás informujú veľmi ochotne.Odporúčam a určite to nebola moja posledná objednávka.

Ďakujem.
Žijeme pre zmenu.

2 komentáre:

  1. To nad tou postelí teda vypadá úžasně :)
    Jinak celkově máš dobrý vkus a v tvém pokojíčku by se mi teda moc líbilo :D

    OdpovedaťOdstrániť