nedeľa 23. apríla 2017

Get the look with Artistry 2 (video) + recenzia

Ahojte !

Vitajte pri dnešnom článku.Dnes som sa vám rozhodla priniesť ďalšiu časť recenzie na produkty značky Artistry a spolu s ňou aj líčenie s danými produktmi.Ak ste nevideli prvé videjko, stačí kliknúť sem.Veľmi ste si recenzie takýmto štýlom pýtali, tak tu je ďalšia z nich.



Očné tiene Luxe Metallic Trio ARTISTRY

Tieto tri metalické tekuté tiene sa predávajú ako sada.Obsahujú odtiene Amethyst,Emerald a Platinum.U mňa sa ale najviac osvedčil platinum, bol krásny, sýty , dobre pracoval s inými farbami a dalo sa s ním celkom dobre pracovať.Ostatné odtiene mi prišli slabšie pigmentované , napríklad odtieň Amethyst , na ktorý som sa najviac tešila ma sklamal najviac.Po zapracovaní nezasychal a stratil fialovú farbu. Určite budem ale rada používať odtieň platinum aj naďalej.Je veľmi jemný a vydrží na viečku dlho.

Aj tu môžete vidieť, že platinum je krásne jednoliaty a Emerald a Amethyst sú také šmuhové.Nanášala som ich všetky tri tou istou technikou.

Tento produkt má byť púder na tvár.Ja osobne si neviem predstaviť sa s ním prepúdrovať , pretože ho používam ako rozjasňovač.V popise stránky majú napísané, že sa má používať ako rozjasňovač.
Ja osobne ho mám rada , mix šiestich farieb je naozaj krásny.Dobre sa nanáša , má fajn balenie so zrkadielkom (dokúpite tu ).


Túto linku, žiaľ ,chváliť nebudem. Nápad pekný , farba super ale nedoriešený produkt.Má krásny aplikátor,super zaschne a nerozmazáva sa.Je aj vodeodolná.Má skvelé vlastnosti, ale farba ju úplne zabila.Bohužiaľ, robí také farebné odklony , aké môžete vidieť na fotke nižšie.Linka na mňa pôsobí riedko a bledo.
 Tak by som ju chcela mať rada, ale žiaľ nemôžem a je pre mňa nepoužiteľná.

Chcela by som na začiatok podotknúť , že v linku má produkt nový obal.Tento čierny malo pred uvedením na trh a tak sa chytilo , že ho zaradili do stálej ponuky.
Sérum je krásne voňavé, jemné a výživné.Má krásne olejové zloženie a vďaka argánu,avokáda a oleju semien kukui sú vlasy zdravé a hydratované.Vlasy zostanú lesklé , nie sú zaťažené , pretože sérum je ultra ľahké.Akokoľvek vysušené alebo zničené vlasy tento produkt SOS zachráni.
Určite odporúčam , je skvelé. Môžete ho použiť na mokré a aj suché vlasy.






To by bolo všetko :)
Nechajte mi vedieť , čo hovoríte na produkty a ako sa vám video páčilo.
Budem rada za každý lajk a komentár.
Papa :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára