sobota 8. júla 2017

Ako mi prestali vypadávať vlasy

Ahojte !


Vítam vás po sto rokoch na mojom blogu.
Dnes by som vám chcela povedať niečo o mojich vlasoch a veľkom boji s nimi. Nakoľko všetci dobre viete, farbím si vlasy hlava nehlava. A to niekedy nemusí dopadnúť dobre.

Začalo to vtedy, keď som si vlasy z červenej dávala do blond. Milión krát odfarbovanie a tónovanie, silné prípravky proti žltnutiu vlasom. Všetko sa podpísalo či už na kvalite , ale aj na kvantite.
Proste na moje vlasy to už bolo tak moc, že sa rozhodli, že pár z nich začne vypadávať.

Po rôznych odfarbovaniach a farbeniach mi v rukách často krát zostali také menšie pramienky vlasov a bola som z toho neskutočne zhrozená. Ale ja som sa nevzdávala a zobrala som to ako výzvu .
Rozhodla som sa , že idem proti tomu bojovať ako sa len dá. V tom čase som mala v maili výzvu od www.parfemy-elnino.sk , že si môžem vybrať produkty na vyskúšanie.

Keďže majú mega super veľkú ponuku fakt všetkého, tak som bola na správnom mieste.Preto som sa rozhodla , že si vyberiem tento ALPECIN MEDICINAL SPECIAL VITAMINE tonikum proti vypadávaniu vlasov . O tej značke som počula len samé dobré veci , ale popravde som tomu vôbec nikdy neverila. Produkt som používala každý deň takým štýlom, že každé ráno som si na vlasovú pokožku naniesla tonikum a vmasírovala som ho. Činila som tak aj po umytí vlasov, keďže si ich umývam vždy ráno.



Tonikum veľmi nevonia, je veľmi silné bylinkové, ale treba to vydržať. Taktiež skvele pôsobí aj proti svrbeniu alebo nejakým nepríjemným veciam na vlasovej pokožke. Je k nej veľmi jemný.
Obsahuje vitamín B a A, extrakt z chmeľu a esenciálne mastné kyseliny.

Tento produkt som kombinovala spolu so šampónom od Yves Rocher , ktorý podporuje rast vlasov.Toto duo sa mi osvedčilo , a vlasy mi nakoniec prestali úplne vypadávať. Samozrejme, neprestanú hneď ako si to aplikujete, ja som si viditeľné výsledky začala všímať , až keď som bola na konci balenia tohoto séra na vlasy.
Taktiež som toto duo kombinovala s veľmi bohatou vitamínovou stravou a veeeeľa veľa vody.
Treba samozrejme v tomto režime zotrvať a pravidelnosť v ňom hrá naozaj veľkú a dôležitú rolu. Ja som to brala veľmi zodpovedne, a výsledky pomaly, ale isto prišli.

Nakoniec by som tento produkt chcela odporučiť a poďakovať mu za to, že nie som plešatá.
Odporúčam k nemu si zaobstarať aj nejaký dobrý šampón,ktorý bude podporovať tento proces, napríklad aj od značky  Alpecin Tuning Shampoo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára