utorok, 18. júla 2017

Beauty novinky zo sveta Oriflame 10/2017

Ahojte, 

Vitajte pri novom článku.
 Dnes by som vám chcela povedať niečo o produktoch od značky Oriflame, ktoré som si vybrala na testovanie. 




Oriflame Love Nature šampón a kondicionér pre suché vlasy s kokosovým olejom a pšenicou


Tieto dva produkty ma zaujali najmä preto, že sú z rady Love Nature, ktorú zbožňujem. Voňajú veľmi príjemne a vlasy sú po nich krásne jemnučké a voňavučké.Odporúčam ale kombo väčšieho šampónu a menšieho kondicionéra, pretože šampón by ste mali použiť 2x.
Tieto dva produkty odporúčam, a sú zaradené do mojej dennej rutiny.

Oriflame Love Nature Exfoliating shower gel s mätou a malinou



Sprchový gél som si objednala omylom, pretože taký istý len v menšej verzii už vlastním. Napriek tomu som si ho medzičasom veľmi obľúbila,je krásne voňavý a obsahuje taktiež peelingové čiastočky, ktoré veľmi príjemne pomasírujú telo,zbavia nás starej pokožky a pomáhajú bojovať proti celulitíde. Určite odporúčam hlavne v lete na denné použitie, ten pocit po ňom, ktorý dotvára mäta je na nezaplatenie.
Určite odporúčam.
Obojstranná rukavica na sprchovanie
Rukavicu som si objednala čisto zo zvedavosti, nakoľko takéto veci vôbec nepoužívam.Napokon ma ale sklamala, vôbec sa mi to dobre nepoužívalo a celá je trošku zdeformovaná a už ju nepoužívam.
Za mňa nie.

Oriflame Feet Up Comfort foot cream nourishing


Tento krémik som mala vyhliadnutý a chcela som si tento mesiac spraviť tak tematicky k letu poriadny test vecí na chodidlá.Krém ma nesklamal, ba ma veľmi milo prekvapil a používam ho každý jeden deň. Nádherne vonia, hydratuje, vstrebáva sa a nemám mu vôbec čo vytknúť. Maximálna spokojnosť !

Sada na pedikúru 4v1
Táto kompaktná sada na chodidlá je tiež súčasťou môjho testovania vecí na chodidlá. Nikdy som nič okrem pilníkov na chodidlá (manuálnych alebo elektrických) neskúšala, tak to bola pre mňa veľká neznáma.Som ale spokojná, je tam fakt kompletne všetko čo je treba a je to maličké a super na cesty. Určite odporúčam, fajn vec za super cenu !

NovAge True Perfection Skin renewing toner


Pre toto tonikum som sa rozhodla na základe toho,že mám už základné krémy tejto rady True Perfection, a je pre moju vekovú kategóriu . Chcela som si to skompletizovať a vyskúšať. Tonikum je super, nič extra špeciálne, ale nemám mu čo vytknúť. Nevysušuje , dobre vonia aj sa aplikuje, má dobrý obal a som s ním spokojná. Nejako ale nevyniká ale kúpila by som si ho len na doplnenie tejto rady.

NovAge True Perfection Miracle Perfecting serum
Pre toto sérum som sa taktiež rozhodla kvôli rade a dobre som urobila. Má krásnu ľahkú konzistenciu, je jemný a veľmi ľahko vonia. Pleť zanecháva hydratovanú a plnú energie. Určite odporúčam a rada ho používam.

Eco Beauty Toner

Tonikum s ružou a kamilkou ma zaujalo hlavne vďaka rade , do ktorej patrí. Vďaka jeho zloženiu je obohatené o antioxidanty, je bez parabenov a je organické. Obal je veľmi pekný, dávkuje sa pumpičkou a vôňa je veľmi svieža.Jeho vôňa presne vystihuje to, čo s pleťou následne spraví. Pleť necháva veľmi sviežu, minimalizuje póry, neupcháva ich a na pleti zanecháva príjemný pocit, keďže je úplne bez chemického zloženia. Určite odporúčam :)

My Little Garden toaletná voda


Táto krásna toaletná voda na mňa vyskočila hneď na začiatku katalógu. Hneď som ju bezhlavo prihodila do mojej objednávky s dobrým pocitom. Intuícia ma nakoniec nesklamala, a túto toaletnú vôňu som si neskutočne zamilovala. Používam ju každý deň. Je to sladučká, kvetinová jemná vôňa, ako stvorená na leto ! A iba za 9,99€ !!! MUST HAVE !




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára